"زندگی پویا" با آموزش سواد رسانه میهمان نوجوانان کانون امام هادی(ع) بجنورد شد
"زندگي پويا" با آموزش سواد رسانه ميهمان نوجوانان کانون امام هادي(ع) بجنورد شد

"زندگی پویا" با آموزش سواد رسانه میهمان نوجوانان کانون امام هادی(ع) بجنورد شد

کارگاه آموزشي "زندگي پويا" ويژه نوجوانان کانون فرهنگي هنري امام هادي عليه اسلام مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالي فرج الشريف بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 47132 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی، نوجوانان مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله  تعالی فرج الشریف کوی امام هادی علیه السلام، از مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بجنورد، با موضوع "سواد رسانه و آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی" در این مسجد اجرا شد.

 

«حسین صائبی»، از کارشناسان پلیس فتای استان خراسان شمالی در این کارگاه موضوعاتی  همچون  اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی را برنوجوانان حاضر بازگو کرد و آسیب  های آن را شرح داد.

 

وی همچنین شناخت و آگاهی  و مطالعه دقیق را به نوجوانان توصیه کرد موضوع کلاهبرداری های اینترنتی را نیز توضیح داد و گوشزد کرد.

 

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.  

پایان/